Onze werkwijze.
-
Team
Wij werken met een echt teamconcept. Dat betekent dat u bij een bezoek door meerdere behandelaren wordt geholpen. In ons team zitten meerdere tandartsen, specialisten, mondhygiënisten en preventie-assistenten. Wij vinden de samenwerking met onze collega’s ontzettend belangrijk. Het is heel waarschijnlijk dat u kennis maakt met de verschillende disciplines en mondzorgprofessionals binnen ons team. Wij staan voor u klaar!
-
Kwaliteit
Alle teamleden, tandartsen, mondhygiënisten en assistenten, zijn in Nederland opgeleid en ingeschreven in het BIG-register. Middels regelmatige bij- en nascholing streven wij naar de hoogste kwaliteitsstandaarden. Onze praktijk staat open voor praktijkvisitatie vanuit onze beroepsvereniging de KNMT. Dit houdt in dat wij continu bezig zijn met procesverbeteringen om u te voorzien van kwalitatief hoogwaardige tandheelkundige zorg.
-
Afspraken
Bent u verhinderd om op de afgesproken tijd en dag bij ons te arriveren? Dat kan iedereen gebeuren, via uw digitale afspraak kunt u uw afspraak eenvoudig verzetten. Bent u op het laatste moment verhinderd? Neem dan telefonisch contact met ons op. Indien u afwezig bent zonder tegenbericht kunnen wij genoodzaakt zijn om de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
-
Hygiëne
Ons tandheelkundig team werkt volgens stricte hygiëneprotocollen zoals vastgelegd in de WIP-richtlijnen. Schoon en gebruikt materiaal worden ten allen tijden gescheiden. De behandelkamers worden na elk bezoek gereinigd en gedesinfecteerd. Voor ieder intrument is er een hygiëne protocol. Voor de reiniging en desinfectie gebruiken wij een thermodesinfector en voor de sterilisatie van instrumenten een autoclaaf. Zo beginnnen wij elke behandeling in een schone kamer met schone instrumentarium en apparatuur.
-
Infomedics
Na uw bezoek aan de tandartspraktijk ontvangt u per email of post uw factuur van Infomedics. Infomedics verzorgt onze facturatie en werken samen met uw verzekering. Zij verwerken de declaraties en vergoedingen van uw zorgverzekering. Voor meer informatie of vragen over uw nota, betalingsregelingen of overige zaken kunt u terecht op website van infomedics.
-
Klachten
Wij hebben het beste met u voor. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Vertel het ons. Per mail, telefoon of via het contactformulier. Wij staan ook voor u klaar als u iets vervelends heeft meegemaakt. Wij streven altijd naar een oplossing waarin beide partijen er tevreden uitkomen. Het delen van uw ervaring is waardevolle feedback om onze diensten te kunnen verbeteren. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale, partij kunt u terecht bij de KNMT, de beroepsvereniging waar wij zijn aangesloten. Meer informatie vind u op www.allesoverhetgebit.nl.